wednesday

Hello darlings 
Har inte fått tag på bilderna sen i söndags, men lovar att dom kommer snart! Va med vilma igår och busade. Förövrigt är mitt liv lite ointressant just nu.. 

En bild på mitt Thomas sabo armband som jag fick förra julen av Viktor. Tänkte jag bara skulle berätta lite om vad alla berlocker står för!
Rosa hjärtat, fick jag samtidigt som jag fick armbandet.
Två silver hjärtan som sitter ihop. De va så att jag fick ett platt hjärta som också satt på armbandet när jag fick det men jag tappade den berlocken på pip.. :( så jag köpte en ny beklock och då vart det den. 
V:et fick jag av Alma och vilma i födelsedagspresent, för jag hade önskat mig det. Den står ju såklart för Viktor.
Sjöstjärnan fick jag av min mormor och morfar när jag fick ur nian för "att jag var en stjärna" 
Fyrklövern fick jag av min mamma och pappa när jag gick ur nian, som skulle Bringa tur i gymnasiet. 
Grodan fick jag i julas av Viktor, "för att den var grön och det är ju prinsesstårtor och du är ju min prinsessa" haha så himla söt ❤️









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0