FREAKING weekend

Hur gött är inte det då? Fan vad jag ibland önskar att jag bodde någon annanstans, typ Göteborg åh allra käraste Göteborg. Hade inte tvekat en sekund på att förflytta mitt liv dit! Eller just nu känner jag mest att en weekend resa skulle sitta bra, slippa svenska vintern. Går inte förklara i ord hur förjävligt  det är med kylan och snön som blåser in i nacken. HATE IT. Är pank också, hade jag haft pengar så hade jag lätt lagt dom på dubb-däck till crossen, då hade jag iallfall haft något att göra på dagarna. Eller tänk om man hade ett garage, typ ligga och putsa lite på crossen.. Sjukt vad man vill ha mycket, men det enda som är positivt just nu är att det är att det är 41 dagar kvar till Sälen, 125 dagar kvar tills jag fyller 17, 161 dagar kvar till Bråvalla, 145 dagar kvar till sommarlov, 159 dagar kvar till cross VM i Uddevalla. Sommar vore rättsååå 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0