We used to play outside when we were young

tjoo, jag har nästan inget att berätta förutom att skolan är som vanligt. bara, bara som vanligt. Nu är det ju iallafall fredag och hur härligt är inte det då?! Jo och till er som inte uppskattar veckans bästa dag, säger jag bara fuck off. haha, så jävla kylig är jag. Imorn blir det förmodligen sims-lan med vilmaa, bara för att vi kan. Snart kommer gullemamman hem med lite donken maaaat ♥ 
lite senare kommer viktor, viktor & emma hatar dom så sjukt mycket, hoho. Men dessutom är det bara 84 dagar kvar tills jag lämnar kalla sverige, alla vänner, klasskamrater, skolböcker, svenska maten & drar till andra sidan jordklotet där jag ska leva loppan i 9 veckor.
och juste, vill bara passa på att säga. fyfan vad jag älskar er 9b. 
 
 
 
 
hat'bra

Kommentarer
Postat av: Sandra

Har ni fått nån ny i klassen, i så fall vem och vad tycker du om personen?:-D
Skulle uppskatta svar!;-)

Svar: ja, vi har fått 2 stycken nya killar. Putte & bilal (tror jag han stavas) putte är en jätte go & trevlig kille. bilal kan inte så mycket svenska så jag har knappt pratat med han, men han är säkert jätte snäll!
Tova Gullberg

2012-08-25 @ 13:26:44
Postat av: emmmmmmaaammama

Kyligt skrivet, hate u too :P

Svar: haha pöss <3 <3 <3
Tova Gullberg

2012-08-26 @ 13:01:49
URL: http://www.eemmaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0