keep your head up

hej alla!
Jag har nyss tittat färdigt på filmen "LOL", den va faktist bra, förutom att jag började grina..
idag är jag as trött verkligen för jag & emma hade natt-besök tills klockan 04:30 på morgonen. haha, vi vaknade alldels förstörda, trötta & ont i hela jävla kroppen, bra start. Emmas blogg kan ni hitta hääääär, najs.
under den här veckan så känner jag att vi har använt uttrycket "YOLO" (eller som jag uttalar det "jolllo") alldels för mycket, skärpning. på morgonen så har jag och mina fina tjejkompisar blivit upprörda på elaka mammor i serier, vi har skrattat och grinat. men hörrni, vi tar väl en skål på det va? SKÅL FÖR EN UNDERBAR SOMMAR. 
 
vackra Miley 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0